• Przejdź do menu
  • Przejdź do artykułu
  • Przejdź do kontaktu
  • Przejdź do mapy strony
  • Tryb domyślny
  • Tryb nocny
  • Kontrast
  • A A A
  • Stały układ Szeroki układ
  • A- A A+
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Tadeusza Kościuszki
  • Aktualności
  • O szkole
    • Organy i kadra szkoły
      • Dyrekcja Szkoły
      • Rada Pedagogiczna
      • Rada Rodziców
      • Samorząd Uczniowski
    • Oddziały i klasy
      • Oddziały I - III
      • Oddziały IV-VIII
    • Historia i tradycje
      • Historia szkoły
      • Tadeusz Kościuszko
  • Galeria zdjęć
  • Dokumenty
    • Statut i dokumentyStatut, prograny i komunikaty
    • Konkursy
    • Kalendarz roku szkolnego
  • BIPBIP
  • Aktualności
  • O szkole
    • Organy i kadra szkoły
      • Dyrekcja Szkoły
      • Rada Pedagogiczna
      • Rada Rodziców
      • Samorząd Uczniowski
    • Oddziały i klasy
      • Oddziały I - III
      • Oddziały IV-VIII
    • Historia i tradycje
      • Historia szkoły
      • Tadeusz Kościuszko
  • Galeria zdjęć
  • Dokumenty
    • Statut i dokumenty
      Statut, prograny i komunikaty
    • Konkursy
    • Kalendarz roku szkolnego
  • BIPBIP

Konkursy kuratoryjne 2020-2021

  • Drukuj
Szczegóły
..
Opublikowano: 16 wrzesień 2018

Informujemy, że ustalono terminy kolejnych etapów konkursów przedmiotowych organizowanych w roku szkolnym 2020/2021 dla uczniów szkół podstawowych województwa podkarpackiego.

Zapraszamy wszystkich uczniów do udziału w Przedmiotowych Konkursach Kuratoryjnych.

Uczniowie zainteresowani udziałem w konkursach przedmiotowych proszeni są o zgłoszenie się do nauczycieli uczących wybranych przedmiotów.

 

TERMINY KONKURSÓW

Regulamin organizacji konkursów przedmiotowych

Załączniki do regulaminu

Konkursy przedmiotowe 2020/21 – wymagania konkursowe

Przykłady zadań z poprzednich lat

 

 

ODKRYWAMY ŚWIAT – VI edycja

 

Zapraszamy do udziału w konkursie geograficznym dla uczniów klas VII szkoły podstawowej  ODKRYWAMY ŚWIAT – VI edycja

KONKURS JEST WPISANY NA LISTĘ KONKURSÓW KURATORA OŚWIATY

tzn., że laureaci konkursu otrzymają dodatkowe punkty przy rekrutacji do szkół średnich

Regulamin Konkursu Geograficznego

 

 

 

 

 

BRITISH OR AMERICAN

 

    Zapraszamy uczniów  do udziału w XXI edycji konkursu wiedzy o kulturze krajów anglojęzycznych i języku angielskim ”BRITISH or AMERICAN”.

Konkurs prowadzony jest w języku angielskim, ale uczniowie mają szansę wykazać się nie tylko znajomością języka, ale także wiedzą z innych dziedzin. Celem tego konkursu jest zapoznanie młodzieży z kulturą krajów anglojęzycznych – geografią, historią, literaturą, muzyką, sportem, wydarzeniami z życia współczesnego i zaprezentowanie tej wiedzy w języku angielskim. Mamy nadzieję, że tak jak w latach poprzednich formuła tego konkursu pozwoli zarówno na sprawdzenie wiedzy uczniów, jak i na dobrą zabawę.

Adresatem konkursu są uczniowie starszych klas szkoły podstawowej ( VII  i VIII, ale nie wykluczamy udziału uzdolnionych i zainteresowanych uczniów klas młodszych)

 Konkurs zostanie przeprowadzony w dniu 26.02.2021 r.  o godzinie 10.00

REGULAMIN

 

Zapisy do szkoły

  • Drukuj
Szczegóły
Anna Grzebień
Opublikowano: 30 styczeń 2020

Zgodnie z Zarządzeniem Nr 13/2020 Burmistrza Miasta Sanoka z dnia 29 stycznia 2020r. Dyrekcja Szkoły Podstawowej nr 3 w Sanoku serdecznie zaprasza do zapisu dzieci do klas pierwszych na rok szkolny 2020/2021r.

ZAPISY DO KLAS PIERWSZYCH

  1. Dzieci zamieszkałe w obwodzie szkoły od 3.02.2020r. do 27.02.2020r.

  2. W przypadku wolnych miejsc dzieci zamieszkałe poza obwodem szkoły 
    od 2.03.2020 r.do 16.03.2020r. do godziny 15.00 oraz od 12.05.2020 do 14.08.2020r. do godz. 15.00
    w przypadku przeprowadzenia postępowania uzupełniającego.

 


ZAPISY DO ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO

Od dnia 2.03.2020r. do 20.03.2020r.

 

Sekretariat przyjmuje wnioski w godz. od 8:00 do 15:00. 

ZAŁĄCZNIKI:

Zarządzenie Burmistrza Miasta Sanoka w sprawie ustalenia harmonogramu rekrutacji

Uchwała Rady Miasta Sanoka w sprawie kryteriów rekrutacji

Rekrutacja do szkół i przedszkoli

 

KARTA ZAPISU DO KLASY 1 - druk dostępny również w sekretariacie

KARTA ZAPISU DO ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO - druk dostępny również w sekretariacie

KARTA ZAPISU DO KLAS 2-8 - druk dostępny również w sekretariacie

 

 

Obwód naszej szkoły

  • Drukuj
Szczegóły
Anna Grzebień
Opublikowano: 25 luty 2018

Granice obwodu Szkoły Podstawowej nr 3 w Sanoku od 01.09.2017 r. do 31.08.2019 r.

Ulice:

  • Akacjowa
  • Beksińskiego
  • Ceramiczna
  • Cmentarna
  • Działkowa
  • Jasińskiego
  • Jesienna
  • Karpacka
  • Kasprzaka
  • Kawczyńskiego
  • Kilińskiego
  • Kluski
  • Kołłątaja
  • Kościelna
  • Leśna
  • Lipińskiego
  • Lipowa
  • Łany
  • Murarska
  • Nowa
  • Okrzei
  • Porcelanowa
  • Posada Olchowska
  • Robotnicza
  • Rysia
  • Rzemieślnicza
  • Słoneczna
  • Sowia
  • Stawowa
  • Stolarska
  • Stróżowska
  • Sudecka
  • Szklana
  • Topolowa
  • Ustrzycka
  • Wesoła (od przejazdu kolejowego)
  • Wichrowa
  • Wierzbowa
  • Wilcza
  • Wiosenna
  • Wolna
  • Wołka
  • Wspólna
  • Zagórska
  • Zagumna
  • miejscowość Stróże Wielkie

REGULAMIN I PROCEDURY ŚWIETLICY SZKOLNEJ SP 3 NA CZAS PANDEMII COVID-19 1.

  • Drukuj
Szczegóły
Halina Rachwalska
Opublikowano: 08 wrzesień 2020

 

  1. Świetlica szkolna jest przeznaczona dla uczniów, którzy muszą przebywać dłużej w szkole ze względu na pracę obojga rodziców/opiekunów prawnych, organizację dojazdu do szkoły lub inne okoliczności wymagające zapewnienia uczniowi opieki w szkole.
  2. Do świetlicy szkolnej może uczęszczać uczeń bez objawów chorobowych sugerujących infekcję dróg oddechowych oraz gdy domownicy nie przebywają na kwarantannie lub w warunkach domowej izolacji.
  3. Świetlica obejmuje opieką dzieci z klas młodszych w godzinach: 6.30 – 8:00 oraz 11:15 - 16.30.
  4. Rodzice zobowiązani są do punktualnego odbierania dzieci.
  5. Rodzice, zapisując dziecko do świetlicy, dostarczają w wyznaczonym terminie kartę zgłoszenia dziecka do świetlicy oraz dokumentują swoje zatrudnienie.
  6. Codzienna obecność dziecka w świetlicy nie jest obowiązkowa- dziecko korzysta z opieki świetlicowej według potrzeb pracujących rodziców.
  7. Od godziny 11:40 do godziny 13:20 dzieci przebywające w świetlicy i jednocześnie korzystające z obiadów są odprowadzane do stołówki szkolnej według harmonogramu grup świetlicowych przez wychowawcę danej grupy.
  8. O samodzielnym wyjściu dziecka ze świetlicy rodzice informują wychowawców świetlicy pisemnie (data, godzina wyjścia ze świetlicy, podpis rodzica). Wyrażając zgodę na samodzielny powrót swojego dziecka, biorą za nie odpowiedzialność w drodze do domu.
  9. Rodzice są zobowiązani do powiadomienia wychowawców świetlicy o zmianach w zatrudnieniu, zmianie adresu, numerów telefonów kontaktowych, osób upoważnionych do odbioru dziecka.
  10. Praca opiekuńczo- wychowawcza realizowana jest wg Planu Pracy Świetlicy Szkolnej SP 3.
  11. Uczniowie przebywający w świetlicy mają stworzone warunki do odrabiania zadań domowych, wypoczynku, aktywności ruchowej, zabaw z rówieśnikami oraz rozwijania swoich zainteresowań.
  12. W czasie pobytu w świetlicy dzieci uczestniczą w zajęciach prowadzonych przez wychowawców świetlicy.
  13. Wychowawcy informują na bieżąco rodziców o sytuacji wychowawczej ich dziecka.
  14. Dziecko uczęszczające do świetlicy zobowiązane jest do grzecznego i kulturalnego zachowania.
  15. Uczniów w świetlicy szkolnej obowiązują ogólne zasady higieny: częste mycie rąk, ochrona podczas kichania i kaszlu oraz unikanie dotykania oczu, nosa i ust.
  16. Środki do dezynfekcji rąk znajdują się w świetlicy. Stosowanie ich odbywa się pod nadzorem nauczyciela świetlicy.
  17. Świetlica jest wietrzona nie rzadziej niż co godzinę, a w szczególności przed przyjściem wychowanków oraz po przeprowadzeniu dezynfekcji.
  18. W świetlicy znajdują się przedmioty i sprzęty, które można skutecznie umyć lub zdezynfekować.
  19. Pracownik obsługi dezynfekuje powierzchnie płaskie (stoliki, krzesła, biurko, pomoce, podłoga) oraz powierzchnie wspólne (klamki, włączniki).
  20. Zajęcia świetlicowe odbywają się w dwóch salach świetlicowych oraz trzech salach lekcyjnych utworzonych na czas pandemii.
  21. Podczas zajęć świetlicowych dzieci w miarę możliwości zachowują wymagany dystans społeczny.
  22. Uczniowie przebywający w świetlicy posiadają własne przybory, które w czasie zajęć mogą znajdować się na stoliku lub w tornistrze.
  23. Uczniowie nie mogą wymieniać się przyborami szkolnymi między sobą.
  24. Uczniowie nie mogą przynosić zabawek, niepotrzebnych przedmiotów.
  25. Dzieci nie dzielą się z innymi przyniesionym do szkoły jedzeniem i piciem.
  26. Jeżeli u ucznia zaobserwuje się objawy mogące wskazywać na infekcje dróg oddechowych, w szczególności gorączkę, kaszel, następuje izolacja ucznia do odrębnego pomieszczenia z zapewnieniem minimum 1,5 m odległości od innych osób. Niezwłocznie powiadomiony zostaje rodzic/opiekun prawny o konieczności odebrania ucznia ze szkoły.
  27. Rodzice/opiekunowie uczniów zobowiązani są do przypominania dzieciom podstawowych zasad higieny w okresie epidemii COVID-19.

 

OPŁATY ZA OBIADY

  • Drukuj
Szczegóły
Jerzy Ryś
Opublikowano: 13 styczeń 2021

Od 1 stycznia 2021r. zmiana konta bankowego Szkoły.

Należność za obiady i darowiznę na świetlicę należy wpłacać na konto:

Bank Pekao S.A.  I O. w Rzeszowie nr:

95 1240 1792 1111 0011 0321 5904.

JADŁOSPIS

  • Drukuj
Szczegóły
Alicja Guzek
Opublikowano: 10 wrzesień 2020

14.09.2020
poniedziałek

Zupa ogórkowa, sznycel mielony, ziemniaki, ćwikła z chrzanem, owoc, kompot.
 *seler, produkty mleczne, gluten ,jaja,

15.09.2020 wtorek

Zupa ziemniaczana, fasolka po bretońsku z chlebem, kompot, owoc
*seler, produkty mleczne, gluten,                             

16.09.2020
środa

Zupa koperkowa, gołąbki z sosem pomidorowym,  herbata, owoc
*gluten, seler, produkty mleczne,

17.09.2020
czwartek

Zupa rosołowa, filet z kurczaka w sosie, ziemniaki, surówka z białej kapusty, kompot
*gluten, seler, produkty mleczne ,jaja,          

18.09.2020
piątek

Zupa kalafiorowa, racuchy, mus owocowy, herbata, owoc                                                                                                    *gluten, jaja, seler, produkty mleczne,

21.09.2020
poniedziałek

Zupa pieczarkowa, jajo sadzone, sałata, herbata, owoc.
 *gluten, jaja, seler, produkty mleczne                           

22.09.2020
wtorek

Zupa cebulowa,  sznycel pożarski, ziemniaki, surówka grecka, herbata, owoc.
*gluten, seler, produkty mleczne, jaja,

23.09.2020
środa

Zupa fasolowa, leczo, kompot, owoc
*gluten, seler, produkty mleczne,

24.09.2020
czwartek

Barszcz z ziemniakami, makaron z serem, herbata, owoc
*gluten, seler, produkty mleczne, jaja,

25.09.2020
piątek

Zupa selerowa, ryba, ziemniakami, surówka, kompot
*seler,  produkty mleczne, gluten , jaja,


* substancje lub produkty powodujące alergię lub reakcje nietolerancji

**zastrzegamy drobne zmiany w jadłospisie

OPŁATA ZA OBIADY - wrzesień 2020 r.

  • Drukuj
Szczegóły
Halina Rachwalska
Opublikowano: 03 wrzesień 2020

 Informujemy, że należność za obiady w miesiącu wrześniu wynosi 105,00 zł. Pieniądze proszę wpłacać do  10.09.2020 r.
Należność za obiady należy wpłacać przelewem na konto:
29 8642 1184 2018 0070 7664 0005
W tytule wpłaty należy podać:  Szkoła Podstawowa nr 3, ul. Stróżowska 4, 38-500 Sanok, nazwisko i imię dziecka, klasa oraz miesiąc, którego dotyczy wpłata.
 
  Nieobecność ucznia na obiadach trwającą dłużej niż dwa dni należy zgłosić w pierwszym dniu nieobecności telefonicznie od godz. 900do 10 00, wówczas należność za obiady zostanie odliczona. Tel. do szkoły 13 46 31 071.

 

Godziny wydawania posiłków

  • Drukuj
Szczegóły
Alicja Guzek
Opublikowano: 08 październik 2018

Obiady w stołówce szkolnej wydawane są na przerwach:

1130 – 1145

1230 – 1245

1330 – 1340

Informatyka z robotyką

  • Drukuj
Szczegóły
Anna Grzebień
Opublikowano: 26 luty 2018

NAUCZYCIEL PROWADZĄCY ZAJĘCIA:

mgr Anna Grzebień

 

Sadzimy "Tradycyjny Sad"

  • Drukuj
Szczegóły
Agnieszka Dereń
Opublikowano: 13 czerwiec 2020

W dniu 2 czerwca 2020 w naszej szkole powstał „Tradycyjny Sad”, zrealizowany w ramach ogólnopolskiego projektu edukacyjnego dofinansowano przez Fundację Bank Ochrony Środowiska. Na inaugurację tego wydarzenia zostali zaproszeni szczególni goście Burmistrz Miasta Sanoka Pan Tomasz Matuszewski, wiceburmistrz Grzegorz Kornecki oraz Radna Miasta Sanoka Pani Bogumiła Małek. 
Koordynatorem projektu jest Pani Agnieszka Dereń, a w skład zespołu wchodzą uczniowie klasy 5A: Dominik Adam, Oliwia Florek, Gracjan Głuszko, Lena Jackiw, Agnieszka Klimiuk, Natalia Kutiak (lider zespołu), Anastazja Lichtenberg, Kacper Myćka, Alicja Rachwalska, Martyna Romerowicz. Naszym celem jest zwiększenia zasobów genetycznych drzew starych odmian, a tym samym zwiększenia różnorodności biologicznej na ziemiach polskich oraz zdobywanie wiedzy na temat starych odmian drzew owocowych i sposobu ich pielęgnacji niepowodującej negatywnego wpływu na środowisko.

Prezentacja "Tradycyjny Sad"

  • Drukuj
Szczegóły
Agnieszka Dereń
Opublikowano: 20 maj 2020

Prezentacja Tradycyjny Sad

 

  1. Zdobywamy wiedzę
  2. Wybieramy nazwę i logo projektu
  3. Projekt "TRADYCYJNY SAD"

Strona 117 z 118

  • start
  • Poprzedni artykuł
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • Następny artykuł
  • koniec

Plan lekcji

Zaloguj się

 E-dziennik instrukcja

Zaloguj się

Zakładanie konta

Aktualności

Kontakt

Galeria 2020/2021

Galeria 2019/2020

Galeria 2018/2019

Galeria 2017/2018

Nasz YouTube

Kalendarz szkolny

Dokumenty szkolne

Zajęcia dodatkowe

Organizujmy konkursy

Nasze certyfikaty i dyplomy

Innowacje pedagogiczne

Nasze sukcesy

 Sport w SP3

RODO

Dyrektor

Sekretariat

Pedagog

Psycholog

Logopeda

Higienistka

Biblioteka

Świetlica

Stołówka

Rada Pedagogiczna

Rada Rodziców

Samorząd Uczniowski

Wychowawcy klas

Klasy I-III

Klasy IV-VIII

 

Zebrania z rodzicami

Druki, dokumenty, regulaminy

Konsultacje nauczycieli z rodzicami

Zapisy do szkoły

Obwód naszej szkoły

Dziecko w sieci

Anonimowa skrzynka kontaktowa


Konkursy kuratoryjne

Podręczniki

E-podręczniki

Rozkład dzwonków

Angielski Inst.Ling

Informacje dla nauczycieli

Tradycyjny sad

Ceremoniał szkolny

Patron szkoły

Hymn szkoły

 Historia SP3 w Sanoku

Szkoła Podstawowa nr 1

Szkoła Podstawowa nr 2

Szkoła Podstawowa nr 3

Szkoła Podstawowa nr 4

Szkoła Podstawowa nr 6

Szkoła Podstawowa nr 7

Szkoła Podstawowa nr 8

Szkoła Podstawowa nr 9

*******

I Liceum Ogólnokształcące

II Liceum Ogólnokształcące

Zespół Szkół Nr 1

Zespół Szkół Nr 2

Zespół Szkół Nr 3

Zespół Szkół Nr 5

Szkoła Muzyczna

Szkoła Medyczna

Uczelnia Państwowa w Sanoku

Plan lekcji

 

Gościmy

Odwiedza nas 120 gości oraz 0 użytkowników.

Kontakt

Szkoła Podstawowa nr 3
im. Tadeusza Kościuszki
w Sanoku
ul. Stróżowska 4
38-500 Sanok

Telefon: +48 13 46 310 71
Faks: +48 13 492 74 22

 


Adres e-mail szkoły:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

 

Copyright © 2017 Serwis Szkoły Podstawowej nr 3 w Sanoku. Administrator strony - agrzebien@wp.pl

  • Kużnia Dostępnych Stron
  • Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
  • Polskie Centrum Joomla!
  • Fado - Spółdzielnia Socjalna
  • Projekt współfinansowany ze środków Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji
Szablony dla Joomla. Projekt Zespół PCJ

Mapa strony

Wróć na górę

Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...